hejamy.blogg.se

My och alla vi andra.

Inskrivna

Kategori: Allmänt, My, operation3

Resan ner löpte på bra, problemfritt förutom den lilla detaljen att My sov knappt en timma. På hela dagen. Inte för att Det mäktes på henne sö mycket, men på hennes föräldrar.. Hehe. 
 
Väl på Sahlgrenska har My bekantat sig med våret rum, ätit ordentligt med mat (fasta efter kl 03) och badat. Hon har även härjat på i korridoren och knäckt den här kooden med att gå helt och fullt. Sprungit (varför nöja sig med promenadtakt?) runt här på avdelningen som att hon äger stället. Som att hon alltid gått. Så himla duktig! Påhejad av favoritsköterskan och mig och Roger såklart. Hjärtans glad som vanligt. Det enda som påminde oss om var vi befinner oss och kommer med allvar i situationen är den lilla sjukhusskjorta hon har på sig. Typiskt landstingsklädd.
 
Nu sover i alla fall barnet, lyckligt ovetande om vad som ska hända imorgon. Pappan sover (?) på anhörigboendet och jag ska försöka sova här i landsringsstela lakan jag med. Blev tyvärr just kissnödig och toaletten är i korridoren. Något säger mig att det blir en lång Natt.....
 
7.30 har My operationstid imorgon så vi ska upp i Ottan. Emla in och förbereda. Sen kör vi. 
 
 

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2015-09-21 | 22:45:47
    Bloggadress: http://vingelkantig.blogg.se

    My måste vara den coolaste i världshistorian! Och. Ring mig. När du som helst behöver. Jag finns om du behöver!

    Svar: Ja! Jag tror det med. M v h empatisk och ödmjuk moder.
    Tack fina du!
    Anna-Maja

Kommentera inlägget här: