hejamy.blogg.se

My och alla vi andra.

Mot Gbg

Kategori: Allmänt, My, operation3

då så. Tåget rullar vi är på väg! Mot Göteborg och Sahlgrenska och Mys tredje operation. 
Hon är klädd i asgullig pandaoverall och ligger och sover på säter bredvid mig. Perfejt start på denna tre timmar långa resa med andra ord. 
 
Vi har inskrivning kl 18 och operationen sker imorgon. Jag längtar inte jättemycket efter att sova i sjukhussängen men jag längtar jättemycket tills vi får åka hem igen! Jag längtae inte jättemycket efter nedsövningen och operationen men jag längtar jättemycket tills det är färdigt för den här gången. jag är inte så nervös, men ändå lite spänd, såklart. Även om i greppet är litet så är det en operation. Men det känns myclet lugnare än första och andra operationen, förutom att jag nu är livrädd att My ska få en pangförkylning från ingenstans, feber eller massa prickar. Det går ju snabbt i svängarna ha vi blivit medvetna om.. 
Men men. Det går nog bra den här gången! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Sanna säger:
    2015-09-21 | 16:47:01

    Lycka till håller tummar och tår för er lilla My //en annan mamma som vet exakt vad ni går igenom

    Svar: Tack snälla!
    Anna-Maja

  • Sofia din näst bästa kompis ! (; säger:
    2015-09-21 | 18:34:36
    Bloggadress: http://vingelkantig.blogg.se

    Ska göra Myiska saker imorgon som en slags hyllning. Älskar er !

    Svar: Gört! Sen ska vi göra HjarMyiga saker ihopNör vi är hemma! lääääängt! ❤️
    Anna-Maja

Kommentera inlägget här: